Geri git   Panik Atak Forum > Paylaşım Bölümü > Panik-Atak

Panik-Atak Panik-Atak ile ilgili paylaşmak istedikleriniz, Sn. Dr. Nihat Kaya'ya yöneltmek istediğiniz sorularınız ..

Cevapla
Seçenekler Arama Stil
  #21  
Okunmamış 28-06-2009, 05:02
simaldelal simaldelal isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kayıtlı Kullanıcı
DEPAM
 
Üyelik tarihi: Jun 2009
Mesajlar: 20
simaldelal is on a distinguished road
Standart merhaba...

uzun zamandır panik atak hastasıyım(3 yıl).bu konuyla ilgili doktora gitmedim,teşhisi kendim koydum yani.belki yanılıyorumdur diye kendimi kandırmaya çalışsam da bu siteyle tanıştıktan sonra ve diğer araştırmalarım sonucu yanılmadığımı anladım.ama çok ilginçtir ki onunla başetmeyi öğrendim.ilk başlarda nöbet geçirdiğim an hemen cam-kapı ne varsa açıyor,temiz hava soluyup nefes almaya çalışıyordum.bunu yapmak sonuç vermiyordu tabi ama boğulma hissine karşı istemdışı bi tepkimeydi işte.geçenlerde nöbet anıma tanık olan bi arkadaşım sordu "nasıl bişey bu yaa?". ona şöyle tarif ettim : "öyle bi an oluyor ki beynimin içinde bitakım çağrışımlar yaşıyorum.çok alakasız şeyler farklı çağrışımlar yaratabiliyor.ve o an sanki başka bi boyuta yolculuğa çıkıyor ruhum.bedenim şimdiki zamanda,burda,ama ruhum apayrı bi dünyaya doğru uzaklaşıyor.nefes alamıyorum,kalbim yerinden çıkacakmış gibi oluyor,vücudumun dermanı kesiliyor ve bayılacakmışım hissi olduğu için bi yere oturma ihtiyacı duyuyorum.konuşamıyor,konuşulanı algılayamıyorum.ağzımdan sadece "bi dakka" lafı çıkabiliyor.ses,ışık ve o an yanımda olanların bişeyler yapmaya çalışması/soru sorması acaip rahatsız ediyor.gözlerim kararıyor ve nöbetin geçmesine yakın da gözlerimi kapatıp derin derin nefes almaya çalışırken buluyorum kendimi.zamanın içinde kaybolmak gibi bişey...".ilk başlarda nöbet sonrası uzun süre kendime gelemezdim.ama şimdi bikaç dakikaya indirgedim ve nöbet geçirdikten 10dk sonra rutin işleyişine devam ediyor hayat.böyle garip bi hastalık...ama seviyorum hastalığımı,kendimi özel hissediyorum nedense...
Alıntı ile Cevapla
  #22  
Okunmamış 28-06-2009, 12:38
turo turo isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kayıtlı Kullanıcı
DEPAM
 
Üyelik tarihi: Apr 2007
Mesajlar: 416
turo is on a distinguished road
Standart

wlla öyle bi yazmışsınki şiir gibi olmuş
afferin sana pa dan kaçmak korkmaktansa üstüne gitmeyi başarmışsın fakat yinede doktora gitmek lazım bence ve ilaç tedavisi yada terapi bunlardanda faydalanman lazım diye düşünüyorum.
__________________
Balıkların Gözyaşları Denizlerde Belli Olmaz...
http://www.youtube.com/watch?v=qRfZn...eature=related
Alıntı ile Cevapla
  #23  
Okunmamış 01-07-2009, 13:29
citoles citoles isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kayıtlı Kullanıcı
DEPAM
 
Üyelik tarihi: Nov 2008
Mesajlar: 171
citoles is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
rumelibeyi22´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
ya arkaaşlar benim daha 1 ay oldu.doktor doktor dolaşıyorum.özellikle kardiyologları en büyk sıkıntım taşikardiyle acile gitmek.hala inanmıyorum fiziksel bir sorun araıyorum.yardımcı olun.taşikardinin sebebi pa.mı?ekg lar hep temiz çıkıyor.ekoda öyle.cipralex içiyom.bu gün pakil ve taşikardi için dideral verdiler.doğru tedavi yöntemimi yardım edin lütfen.
sorun işte hala inanmaman ve başka fiziksel rahatsızlıklar araman kendinde..
ekg lerin hepsinin temiz çıkması ne kadar güzel işte.. kalbinde bişey olmadığına inanmazsan iyiye gidemezsin.. önce ona kanaat getir.. zaten dideral güzel bir ilaç bende kullandığımdan biliyorum. taşikardini kısa zamanda kontrol altına alır o.. ama asıl çözüm fiziksel bir rahatsızlığın olduğu fikrinden hızlıca uzaklaşabilmende yatıyor.
saygılarımla
geçmiş olur inşallah
Alıntı ile Cevapla
  #24  
Okunmamış 04-07-2009, 00:14
ürperti ürperti isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kayıtlı Kullanıcı
DEPAM
 
Üyelik tarihi: Jul 2009
Mesajlar: 1
ürperti is on a distinguished road
Standart

merhaba arkadaşlar ben bu siteye yeni üye oldum en büyük korkularımdan biri en samimi arkadaşlarımı bile eve alalamam biraz< şüpeciyim kimseye güvenemiyorum
Alıntı ile Cevapla
  #25  
Okunmamış 04-07-2009, 01:14
nuray nuray isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kayıtlı Kullanıcı
DEPAM
 
Üyelik tarihi: Jun 2009
Mesajlar: 20
nuray is on a distinguished road
Standart

peki neden almak istemiyorsun arkadaşlarını.seni engelleyen veya rahatsız eden ne korkuyomusun sana zarar vermeleri gibi şeylermi???bu arada foruma hoşgeldin ebnde yeniyim bana hoşgeldin diyen olmadı ben sana diyeyim de gelenek olsun
Alıntı ile Cevapla
  #26  
Okunmamış 24-08-2009, 00:28
sahin sahin isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Administrator
 
Üyelik tarihi: Apr 2006
Mesajlar: 555
sahin isimli üye Tecrübe puanını kapatmıştır.
Standart hosgeldiniz..

merhaba oncelikle ..Urperti ,Nuray'a hosgeldiniz diyorum..

Urperti arkadasim ...Herkesin degil ama bir cok insanin farkli farkli korkulari normal davranis bicimlerine uymayan gecici davranislari istemedigi kontrolde zorlandigi tepkileri vardir..Bunlar kisilerde yetistigi veya yasadigi ortamlardan
iliskilerden zihinsel fikirsel orselenmelerden ortaya cikabiliyor

bunlar kimilerinde daha genc yaslarda kimilerinde ilerki olgun yaslarinda sonradan ortaya cikabiliyor..Gecmiste veya yakin zamandaki yasantisindaki olaylaylar guvendiklerimizin bize yanlislari gibi cevresel etkenler sebebiyle insan karsisindakine elinde olmadan supheci yaklasabilir..

Bu halledilemeyecek bir sorun degil biz buradan baskalarinin dedigi ve bizlerinde hoslanmadigi gibi "evhami Takintiyi birak"turunden tavsiyeleri soylersek olmaz bir isede yaramaz zaten..

Boylesi durumlara benim Tavsiyem yuzlesme metodunu uygulamandir.
Tabi bu metodu uyguma gucunu kendinde hissediyorsan baslayabilirsin..
ama en dogrusu konun uzmani bir Pisikolog destegi ile yapmandir.
yuzlesme Terapisine ornegim sudur..

mesela(Pardon)sizin Kaynana Oldugunuzu
ve gelininizin sizi zehirlemesinden korkup suphe ederek onun elinden cesitli bahanelerle su bile icmediginizi dusununuz..

Bu durum ne kadar surecek sizce boyle bir yasam iliski ne kadar saglikli ve ne kadar sorunsuz surer.dusununuz..

Boylesi durumdan kurtulmak icin..Kendi kendinize ben evladimi Oglumu iyi yetistirdim onun secimi olan geliniminde ici kalbi guzeldir diyerek (bakis acinizi duzenleyerek)hemen onun elinden yudum da olsa su icmeye kendinizi ikna eder ve yaparsaniz ilk iki yudum sonra yarim bardak derken kendinizi ziyafet sofrasinda gelininizle kanka olmus kaynana formunda tum sevenleriniz ile yanyana olursunuz..supheci durumunuz sizden yavas yavas uzaklasir..

(Gercekten Gelin sizi zehirlerse ben sorumluluk almam bu sadece nacizhane bir yol gosterici benzetmedir..surcu lisan olduysa affola )
Alıntı ile Cevapla
  #27  
Okunmamış 25-08-2009, 02:31
kenan MUTLUYUM kenan MUTLUYUM isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kayıtlı Kullanıcı
DEPAM
 
Üyelik tarihi: May 2007
Mesajlar: 1.196
kenan MUTLUYUM is on a distinguished road
Standart

ee ee.hocam önce cesaret veriyor.... hamle yapılacağı zamanda dur bak şunu yapmazsan ölürsün diyorsun
şimdi suyu içelimmi içmeyelimmi net birşey söylede bizde ne yapacaksak onu yapalım
__________________
ALLAHIM BANA RAZI OLACAĞIN BİR AHLAKLA AHLAKLANMAMI NASİP ET
Alıntı ile Cevapla
  #28  
Okunmamış 31-08-2009, 18:00
sahin sahin isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Administrator
 
Üyelik tarihi: Apr 2006
Mesajlar: 555
sahin isimli üye Tecrübe puanını kapatmıştır.
Standart

30 Agustosun mimarı ATA'mız ne demiş...
Türk ,Öğün,Çalış,Güven..
Alıntı ile Cevapla
  #29  
Okunmamış 08-11-2009, 00:05
athena athena isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kayıtlı Kullanıcı
DEPAM
 
Üyelik tarihi: Aug 2009
Mesajlar: 16
athena is on a distinguished road
Standart

şahin bey ne güzel yazmışsınız ben de 2 senedir pa hastasıyım 1 sene ilaç kullandığım için iyiydim ama 3 aydır yine farklı belirtilerle bu hastalık beni yokluyor bende biraz inat ettim tekrar ilaç kullanmamak için ama pek baş edemiyorum galiba şu beynimdeki kaygılı düşüncelerden ve sıkıntılı ruh hali deli ediyor arkadaşlar bana akıl verin tekrar dr a gideyim mi napim?
Alıntı ile Cevapla
  #30  
Okunmamış 27-11-2009, 23:41
sahin sahin isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Administrator
 
Üyelik tarihi: Apr 2006
Mesajlar: 555
sahin isimli üye Tecrübe puanını kapatmıştır.
Standart

Athena kardes...
bir cok mesajimda belirttigim gibi sadece dr'a gidip sadece verdigi ilaci icip tamamen bu hastaligi yenebilmek kontrol edebilmeye calismak hayal hatta abesle istigalden baska birsey degildir..hatta tipki yagmur yagarken evin binanin disini boyamaya calismaya benzer..boyalar islanip aktikca kisinin bedeni morali mucadele gucun umutlari iyice tukenene kadar boyamaya cabalar durur ...
kisaca bir iyi bir kotu ve tekrar eden etkileri yillarca yasarsiniz..

Yapilacak en dogru sey doktora gitmek ilaci kullanmak biraz iyilesme toparlanma kendini iyi hissetme baslayinca doktordan tedaviden hemen kopmadan eski aliskanliklarimizi yasam tarzimizi saglikli olan insanlarinki gibi olmasina calismaya degistirebilmeye calismaktir.

Rahatsizlik veren konularin ortamlarin yavas yavas uzun zamana yayarak uzerine giderken bizlere gecici olarak gitgide azalarak SIKINTI versede buna katlanarak yuzlesme Terapisi yapmamiz sarttir..

Ancak bunu layiki ile cabuk pes etmeden basarabilirseniz ve bu yasam biciminizi omrunuzun sonuna kadar surdurebilecek sekilde kendinize adapte edebilirseniz PA artik git gide sizden neredeyse tamamen uzaklasir..bu sozlerim
tavsiyem kesinlikle bende dahil olmak uzere bir cok PA li hatta depresyonlu arkadaslarim tarafindan yasanarak elde edilen bilgi Tecrubelerle sabittir..
Herkes yuzlesme metodunu basarabildigi kadar duzelecektir..
Saglicakla kaliniz..
Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı



Bütün Zaman Ayarları GMT +2 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 05:44 .


Bu sitenin tüm hakları DEPAM'a aittir
Powered by vBulletin® Version 3.8.3
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Ayakkabı Modası