Geri git   Panik Atak Forum > Paylaşım Bölümü > Panik-Atak

Panik-Atak Panik-Atak ile ilgili paylaşmak istedikleriniz, Sn. Dr. Nihat Kaya'ya yöneltmek istediğiniz sorularınız ..

Cevapla
Seçenekler Arama Stil
  #1  
Okunmamış 08-05-2009, 19:01
rivall rivall isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kayıtlı Kullanıcı
DEPAM
 
Üyelik tarihi: Mar 2006
Mesajlar: 29
rivall is on a distinguished road
Standart Faverin

arkadaşlar 4-5 yıldır panik bozukluk rahatsızlığıyla boğuşuyorum. bir çok ilaç kullandım. son gittiğim doktor faverin 100 mg verdi. 15 gün sonra 200 mg çıkacağız. bu ilaç nasıl panik bozukluğuna ve ölüm korkusuna etkilimi dir? kullanan arkadaşların yorumlarını bekliyorum.
__________________
Damdan Düşeni En İyi Damdan Düşen Anlar
Alıntı ile Cevapla
  #2  
Okunmamış 08-05-2009, 19:20
Evrenos Evrenos isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kayıtlı Kullanıcı
DEPAM
 
Üyelik tarihi: Jul 2008
Mesajlar: 657
Evrenos is on a distinguished road
Standart

seLam arkadasım. bu iLacı kuLLanmadım 'ama' her ilac her hastaya aynı etki göstermiyor malüm. buna en iyi kararı yine sen vericeksin kuLLan iyi geliyorsa güzeL iLaçtır. 1 ayda etkisini gösterir tahmin ediyorum. Gecmiş Olsun
__________________
Kalp mi insana sev diyen yoksa yalnızlık mı körükleyen? Sahi nedir sevmek; bir muma ateş olmak mı, yoksa yanan ateşe dokunmak mı?
Alıntı ile Cevapla
  #3  
Okunmamış 08-05-2009, 20:58
dilek001 dilek001 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kayıtlı Kullanıcı
DEPAM
 
Üyelik tarihi: Nov 2008
Mesajlar: 373
dilek001 is on a distinguished road
Standart

öncelikle geçmiş olsun diyorum ve ekliyorum bilgim yok bu ilaç hakkında

hemencecik iyileşmen dileğiyle
__________________
.................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ......................
Alıntı ile Cevapla
  #4  
Okunmamış 08-05-2009, 21:04
aslavazgecme aslavazgecme isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kayıtlı Kullanıcı
DEPAM
 
Üyelik tarihi: May 2009
Mesajlar: 13
aslavazgecme is on a distinguished road
Standart

ben de 4 yıldır panigim de okuyo musun calisiyo musun hayat duzenin nasıl?
Alıntı ile Cevapla
  #5  
Okunmamış 08-05-2009, 21:44
yildiz22 yildiz22 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kayıtlı Kullanıcı
DEPAM
 
Üyelik tarihi: May 2008
Mesajlar: 613
yildiz22 is on a distinguished road
Standart

ben.kullanıyodum.ama.bıraktım.çünkü.uzman.bir.dokt ora.gittim.o.ilacın.pek.faydası.yokmuş.o.yeterli.d eğilmiş.bu.hastalık.için.bıraktırdı
__________________
Bir karavan alıp dünyayı gezmek istiyorum. .........
Alıntı ile Cevapla
  #6  
Okunmamış 11-05-2009, 12:49
kleopatra kleopatra isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kayıtlı Kullanıcı
DEPAM
 
Üyelik tarihi: Apr 2007
Mesajlar: 510
kleopatra is on a distinguished road
Standart

Yıllar önce Faverin kullanmıştım. İlaçların yan etkileri konusunda çok şansızım .Mutlaka etkilenirim. Ancak Faverin çok iyi gelmişti. Faverin bilinen bir ilaçtır. Benim Panik Bozukluğumu o zaman tedavi etmişti. 2-3 hafta içinde etkisini gösterecektir. İlk günler bende hafif bulantı yapmıştı.

Tedavinize devam edin. Geçmiş olsun.
__________________
Akvaryumda bir balık.
Alıntı ile Cevapla
  #7  
Okunmamış 11-05-2009, 22:58
asi asi isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kayıtlı Kullanıcı
DEPAM
 
Üyelik tarihi: Apr 2008
Mesajlar: 33
asi is on a distinguished road
Standart

Ben kullandım Faverin anti-depresan özellikli bir hap.İyi geliyor ama ilk başta çok uyku veriyor.Terapi ile kullanmak lazım yoksa bırakınca tekrarlıyor...
Alıntı ile Cevapla
  #8  
Okunmamış 25-08-2009, 11:40
€llyyff €llyyff isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kayıtlı Kullanıcı
DEPAM
 
Üyelik tarihi: Aug 2009
Mesajlar: 4
€llyyff is on a distinguished road
Standart

peki secita kullananlar varmı arkadaşlar 2. haftaya girdim tamamen düzelmedim yani bi gün çok iyi oluyorum bi gün biraz kötü her gün başka şekilde dinliyorum kendimi ilaç hakkında bilgisi olan varsa yazabilir mi? teşekkürler şimdiden
Alıntı ile Cevapla
  #9  
Okunmamış 26-08-2009, 01:01
Hazan Hazan isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kayıtlı Kullanıcı
DEPAM
 
Üyelik tarihi: Jun 2005
Mesajlar: 7.359
Hazan is an unknown quantity at this point
Standart

Alıntı:
€llyyff´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
peki secita kullananlar varmı arkadaşlar 2. haftaya girdim tamamen düzelmedim yani bi gün çok iyi oluyorum bi gün biraz kötü her gün başka şekilde dinliyorum kendimi ilaç hakkında bilgisi olan varsa yazabilir mi? teşekkürler şimdiden
Merhaba, 2 haftada düzelme beklemek mucize olur kardeşim. bu illet zaman ve sabır isteyen bir illet çünkü...illaki ilacınızın faydasını göreceksiniz ama biraz daha sabır. acil şifalar..
__________________
"Pişman değilim yaşadıklarımdan,
öfkem belki de yaşayamadıklarımdan… N.Hikmet"
Alıntı ile Cevapla
  #10  
Okunmamış 26-08-2009, 01:08
Hazan Hazan isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Kayıtlı Kullanıcı
DEPAM
 
Üyelik tarihi: Jun 2005
Mesajlar: 7.359
Hazan is an unknown quantity at this point
Standart

Secita da bildiğim kadarı ile cipralex ve citol de de kullanılan etken maddeler kullanılıyor. yani o iki ilaç ile eşdeğer olmakta. inanıyorumki faydasını göreceksiniz...
__________________
"Pişman değilim yaşadıklarımdan,
öfkem belki de yaşayamadıklarımdan… N.Hikmet"
Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı



Bütün Zaman Ayarları GMT +2 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 11:11 .


Bu sitenin tüm hakları DEPAM'a aittir
Powered by vBulletin® Version 3.8.3
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Ayakkabı Modası